The New Paganism ! / The New World Order !


The new paganism is nihilistic, respect nothing.No culture ,

law,civilization,doctrine,religion or even life itself.

Paganism has no virtue except death,destruction and striving vehemently to return the world to the dark ages.Fanatic liberals,atheism,isis,abortion,euthanasia and extremism are the new world order.The many are blindly promoting it and dying for it.They are serving their master,”the evils in the world”.

They want to rule the world with anarchy,the sword and persecution.This new paganism is worst than the atrocious old paganism history has known.

People ought to stand united to defeat this plague,this evil which is raging all over the world and threatening the very existence of human life,the modern civilization and the free way of living.

Liberalism and the incompetent politicians are the core of the battle against rightful virtues,decency,morals and family values.They want to exclude God and the constitution from being the order in this world.The new paganism is recruiting thousand of American and European youth to join isis and to become the executioners beheading the innocent and whoever opposes their catastrophic ideology.

The choice is very clear ,”what kind of world we want to live in?’Its time to make our voice heard .Its time to express our opinions with conviction.We can’t afford to be silent anymore .((Despite  the Liberals and the fanatic progressives are engulfed up to their eyebrows with shameful corruption yet they still  want to look up  to the stars of the sky.)) Jalal Michael Sabbagh-https://mysuccessisyoursuccess.wordpress.com

One thought on “The New Paganism ! / The New World Order !

  1. Dr. Abdullah Shaghi November 21, 2014 / 5:55 pm

    Reblogged this on abdullahshaghi2012 and commented:

    الوثنية الجديدة هي العدمية ، واحترام اللا شيئ. لا الثقافة و لا القانون ولا الحضارة ولا العقيدة و لا الدين و لا حتى الحياة نفسها.
    الوثنية لا يوجد لديها فضيلة إلا الموت والدمار و تسعى بشدة لعودة العالم إلى عصور الظلام . فالليبراليون المتعصبون و الإلحاد ، و ال اي اس اي اس (الجدولة و نظام المعلومات الذكية) ، والإجهاض والقتل الرحيم والتطرف هو النظام العالمي الجديد. و العديد منهم الترويج لها بصورة عمياء ويموتون لذلك. انهم يخدمون سيدهم “الشر في العالم” .
    انهم يريدون حكم العالم بالفوضى ، والسيف والاضطهاد. هذه الوثنية الجديدة هي أسوأ من فظيعة تاريخ الوثنية القديمة المعروفة.
    يجب على الناس أن يقفوا صفا واحدا لدحر هذه الآفة ، وهذا الشر الذي يدور رحاه في جميع أنحاء العالم، و يهدد بقاء الحياة البشرية و الحضارة الحديثة و الطريقة الحرة للعيش.
    فالليبرالية و الساسة غير الأكفاء هي جوهر المعركة ضد الفضائل الشرعية والحشمة والأخلاق و القيم الأسرية . انهم يريدون استبعاد الله والدستور من كونهما النظام في هذا العالم . و الوثنية الجديدة تقوم بتجنيد آلاف الشباب الأمريكيين والأوروبيين للانضمام إلى ال اي اس اي اس (الجدولة و نظام المعلومات الذكية) ليصبحوا الجلادين الذين يقطعون رؤوس الأبرياء و كل من يعارض فكرهم الكارثي .
    الخيار واضح جدا “، ما نوع العالم الذي نريد أن نعيش فيه؟ ” لقد حان الوقت ل إسماع صوتنا . حان الوقت للتعبير عن آرائنا مع الإدانة. لا يمكننا تحمل أن نكون صامتين بعد الآن . (( على الرغم من أن الليبراليين و التقدميين المتعصبين منغمسون إلى حواجبهم بالفساد المخزي مع ذلك ما زالوا يريدون أن ينظروا إلى نجوم السماء((

    جلال مايكل صباغ
    ترجمة د. عبدالله شاغي
    http://www.mysuccessisyoursuccess.wordpress.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s